andrea

Heej ! imorse när jag vakna hade jag värsta hostan nånsin, men gick te skolan iaf, eftersom vi skulle få veta vem vi ska gå med på balen. fick gå med fredrik HAHAH... jaja, men pkte 12.15 bussen hem för pallant va kvar.. Har hittat ett par skor till balen också tror jag. god job. helt ok fina, eftersom jag aldrig använder klackskor känns det onödigt att lägga massa pengar på skor jag kommer ha en gång typ. så det blir billigt och bra. är sjukt taggad tills söndag, då blir lilla jag sexton år :) haha, nej nu ska jag sova lite&kolla sex and the city, visste ni att det har börjat från början på tv nu?! måste ses ju! ska spela in alla avsnitt och sprara.
en tjej som hade beställt skorna hade bloggat om do där hon visar hur dom ser ut here you go;
skor

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0