/TWOSOME

Hola bloggen! Galna blondinen är hemma igen, efter sitt livs äventyr. Nejdå, men mitt livs resa ivarefall, många nya experiences. Beachparty som i O.C. Massa roliga nattklubbar, svenskar med galen humor, turkar som man vill skjuta, turkar man vill pussa(ha-ha), flyta ut på en luftmadrass utan luft och bikniöverdel, se Alanyas klubbar ligga som ett pärlband längs hamnen uppifrån en utsiktsplats vid en 5000 år gammal Moské.
Kommer sakna lägenheten som efter 5 min blev min och Linns andra hem, poolen och dom snälla turkarna från hotellet, skåningarna som spydde ner toan, loverboy från Lund och dansa-på-bardisken-kompisarna på Doors, höra Linus sjunga med i varenda låt och Max sitta och diskutera allt mellan himmel och jord bara för att.
Och sist men inte minst Michan och Linn, tack för en helt underbar resa! Önskar att det blev flygstrejk och våra fina vänner kunde räddat oss, puss på er!

Och efter ett "tår"fyllt farväl till Alanya så steg vi på bussen, trötta efter nattens bravader.
Klockan 02:40 svensktid landade planet på Arlanda, och där stod min älskade mor och syster och väntade på mig! Blev mycket glad av att se dom, men så såg jag att Jenny var snäppet brunare än mig..
w/e så fixade jag nyss lite Turkiskt te till mig och Jenny och nu sitter vi här och kan inte sova, ska åka och väcka Empo med moppen vid 8, hoppas hon är vaken och att man inte kommer och stör! Sen när A har slutat så ska jag möta upp henne, älskade vännen.
cool chey dricker cool chokladmjölk på hotelrummet näst sista dagen.
snygg chey hemma i soffan, mycket mycket sliten.
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0