//LMFAO

Chacha! ePic har återuppstått från de döda!
Nej men har varit i Öregrund och firat Midsommar med mina kära, riktigt jävla kul hade jag! Snart börjar jag jobba och JAG VILL INTE! 3 veckor som går i spillo och det är inte ens värt dom där ynkliga 3000 man får. Fyfaan.
Men då hoppas jag verkligen att det är så som vissa säger, att jag slutar 11. Men kan fortfarande inte festa men antar att det är ganska många som jobbar den perioden. Men fuck it..
Ikväll ska jag till humc med lite skönt folk, E&E skulle tydligen till Vattholma först men pallar inte -.-
haha kör en dresscode:
bandauebh BIKBOK 99:-
Kavaj: H&M
Shorts: BIKBOK 249:-
Skor: MONKI 150:-
alla bilder tagna av elin eller andrea
/ ePic

Åsikter
Postat av: ellan

hannii man får ju 5000 med semesterersättning greeejs sa papi. kör du andra perioden eller? <3

2010-06-28 @ 00:28:20
Postat av: ePic

Jaha? Japp <333

2010-06-28 @ 13:51:17
URL: http://kaffepauser.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0