kiss my ass

tjänna. Orkar inte resa mig upp heh fetto. igår kom emmpi hit vid typ halv sju. vid halv åtta satte vi oss på bussen påväg till isak men sen blev det inställt typ. så vi åkte till max och käkade. sen så tog vi bussen hem te pelle och våldgästade honmo, där också lovisa elin robin va... hah. skitsamma vi åkte till storvreta en vända sen till pelle. då körde vi som fan. haha driver. nej sen gick emmelie och jag och träffade lenny sen tog vi bussen. haha roligaste bussen åte åt fel håll så jag fick gå fram och fråga så var det en vuxen som gått på fel buss haha fick köra runt hela skiten igen. vi gick av en station fel men det löste sig och vi kom hem helt glada! haha idag vaknade vi vid ett &har degat sen dess. emmelie drog nyss!Idag ska jag va hemma och ta det lugnt&idag menar jag det! haha
kyss

älskar dig bästa
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0