/WEKEEPOURFAITH

Mina dagar börjar sakta men säkert bli lite mer uppfyllda av aktiviteter. Mina vänner, om ni ska göra saker på dagarna kan jag fortfarande vara med fast jag jobbar, om ni skulle få för er att bada eller nåt annat liknande! Vill också informera om att jag tycker vi ska åka till Fyrishov och steka på solterrassen, och sen nu på Lördag bjuder jag in er på min filt i Ekonomikum, då jag tycker vi kör riktigt ordentligt, måste visa min(a?) Stockholmare hur vi gör det här i 018! :D Hör av er till mig om ni har andra förslag eller om ni ska med, förväntar mig att ni kommer♥
Och ska vi grilla innan, och verkligen göra så att idéen verkligen slår in? För vet hur det blivit alla andra gånger, ingen grill utan bara godis, typ. Jaja. Inatt(Imorgon,pellehaha) åker Lovisa och Pelle till Grekland, kommer sakna dom stekarna, ha så kul♥
PUSS
leskig ePic
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0