/W/E

Yo.
Kom hem från stan för en stund sedan. Jobbet idag var lika nice som vanligt, lite sorgligt att det är sista dagen imorgon. Skulle lätt kunna jobba längre! (Trodde ALDRIG jag skulle säga detdär!) Sedan åkte jag själv in till stan, tröstshoppade lite. Shopping i förebyggande syfte är den bästa shoppingen, då får man ingen ångest när pengarna är borta. Men det roliga är att jag har pengar till en ny mobil (Xperia mini pro, u Empo) och sedan har jag fortfarande kvar 5lax efter det. Soft. Har varit helt depri hela dagen. loverboy
Idag inhandlades följande:
Den är mer genomskinlig IRL, skit söt.
collegetröja, äntligen fick jag dig. 199:-
+ lite smårandom saker som typ trosor och hårband
och denna ska det bli
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0