/HALFADAY

Goddag. Jobbet gled på, städade rum. Fast i själva verket så somnade jag i sängarna istället och lät dom andra städa, smög mig in på andra våningen och drog mitt feta arsle upp i en knarrande våningsäng. Våran handledare som heter Paul och lever sitt liv i sina bästa dagar på ca 25 år driver med oss redan efter första dagen, han skrev en lapp till mig vad jag skulle göra, så på baksida ser jag ett meddelande som tydligen jag inte skulle få se "TJA Filip aka Barbaren! Har städat rum 107 och 208, resten har jag lämnat åt våra nya slavar!" ...
Jaha, så det är tacket man får för att dra sig upp ur sängen klockan halv 6 på morgonen?! Slutade klockan tio i elva, riktigt flyt och bussen kom 3 min efter. Fast jag kan ju berätta att det sliter på en att gå upp så jävla tidigt, och att man går och kollar på rumsnumren varenda jävla dag får en att längta till Partajjahotellet i Turkiet ännu mer.
Funtar på att sova en timme eller två, men sen kommer ju typ dagen va slut. Ska typ lägga mig 6 så får jag sova i 12 timmar :')
höres!
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0