/FREAKINGGEEK

Hejhoppjagharsnopp!
Grejen är att idag jobbade jag hela 2,5 timme! Fyfan vilket intensivt arbetsschema jag har!
FAZZT NEE! Haha asså är detta ett skämt?! Eller kommer jag få jobba 12 timmar om dagen sista veckan? Nyp mig i arslet någon! Jag tror jag kan ha fått världens bästa sommarjobb! Fattar ni? Jag jobbar i princip 3 timmar/dag, då skär jag typ tomat/gurka och dammsuger lite och sover i en massa mögliga sängar, men får betalt som om jag jobbat 6 timmar och slitit ihjäl mig. IT'S FREAKING AZUM!
Är helt vild idag så ska ju in till The Cidddyyy senare och ska sätta ihop en vrickad outfit och sminkning, bara för att jag inte sminkat mig på 6 dagar och har fått 3 fina finnar. AZUM!
I övrigt så har jag typ fått fetisch för räkost, ni vet såndär ost på tub som luktar äckligt? Det är så jävla gott :>
edit: glömde posta inlägget.. sry!"
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0