/FÖRSTA SVAREN

Johanna svarar (typ som "Fråga Olle" hahaha)
Postat av: emma
hur kan ni va så sööötaaa :) ?
svar:
Asså jag vet inte tihihihi! Fråga mamma.
Nej men finns nog inget logiskt svar på den frågan, du får leva i ovisshet helt enkelt!
Postat av: kuungen (a
hur lång äe du johanna ;D lr ska ja säga HUR KORT e du (a <3
svar:
Ja äe tiieeeep 120 cm LÅÅNG! ASSÅW TIIIEEEP BARAW.
Jag är runt 154 cm, lång eller kort vet jag inte. Beror vad du jämför med.
/drottningen

Postat av: Bellis
1. Bästa/sämsta som hänt hittils under sommaren? (ni kan svara invinduellt)
2. Just nu skulle ni tacka ja till: ett sexpack lättöl eller ett paket marlbro (samma här)
3. Älskar ni mig? :$
svar:
1. Bästa: Hör och häpna, TURKIET! Haha nej men det kanske du redan visste.
Sämsta: Att sommarjobba även fast jag fått i särklass Sommarens bästa jobb!
2. Jag röker inte. Jag skulle tacka ja till lättölen, tror faktiskt min far skulle tillåta mig att dricka lättöl, det är gott tycker vi.
3. Jag älskar dig om du hör av dig snart så vi kan träffas :>

Postat av: Anonym
Hur långa är ni ?
Hur mycket väger ni ? 
Är båda 94or ?
vad är er naturliga hårfärg ? :)
svar:
Jag är runt 154cm , väger runt 45kg (vet inte exakt eftersom jag inte har nåt intresse i att väga och mäta mig) Ja vi är båda 94or, och min naturliga hårfärg är råttfärgat, tror jag. Kommer inte ihåg när jag hade min naturliga hårfärg senast, fake it until you make it!


Fortsätt gärna att fråga mer, vi svarar på löpande band :)
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0