/CANTBUYLUCK

Har liksom inget att skriva.. Jobbet kändes mycket roligare idag, kanske var det latten med 3 paket socker i, eller så var det för att jag tog mig lite större frihet idag.
Saknar Andrea, saknar Turkiet. Saknar allt som man kan sakna.. Inte kul. Det känns som att dagarna bara består av mitt eviga datorsittande nuförtiden. Även fast jag jobbar, och dagarna blir så mycket längre när man går upp vid 6-tiden och jobbar till 11 då ingen av mina kompisar ens har vaknat från sin skönhetssömn. w/e så ser jag fram emot helgen, och helgen efter det då jag tar mitt pick och pack och min stora feta släkt/familj/barndomsvänner m.m till Åsele och kollar legg, tar dricka och blir antastad av fulla Norrlandsbor, fast jag tjänar dock 2,5 lax på 2,5 dag, JIHA!
Och när sommaren är slut så har jag tjänat ihop 7,5 laxisar om inte mer! Men dom åker direkt in på ett sparkonto till Turkiet, ja, jag laddar ett år före. För jag saknar det så jävla mycket.
Btw så fick jag ett sms av en ex-klasskompis som föreslog fika imorgon, självklart. Mr.Äbi himself faktiskt, och eftersom plånboken gapar tomt, så bjuder han, igen för typ femte gången. Gullegubben♥
Men nu ska jag inte sitta här och deppa, hörs mina vänner!
It's Tofta B*TCH! Snart kommer Kaffepauser, watch out!
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0