/BACKINBUSINESS

Hejsan Hoppsan mina vänner! Har varit i landets nordligare breddgrader.. I Åsele, the place to be! eller..
Har varit med om väldigt mycket mina vänner, t.ex. så har Pancho från Dirty Sanchez raggat på mig. Och det var riktigt maffigt att se dem springa runt nakna på scenen och elda på varandras privatare delar, dricka sperma från varandra och få öl i rumpan. Har åkt 140 mil utan stopp allt som allt om inte mer. Tjänat in några välförtjänta penningar och bara haft det awesome. Nu ska jag ta mig igenom min sista arbetsvecka och chilla med livet, känna hur laxarna simmar in på kontot och NJUTA av det sista på mitt Sommarlov, och tro mig, det väntar sig något så förjävulskt episkt. OH MAMA!
did i call you the reason to all my probs?

Dirty Sanchez♥

/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0