/A♥J

Hejsanhoppsan. Jobbet idag var paaain, fick gå och bära tre femkilos-kassar från Heidenstamstorg till jobbet i typ 40+, när vi kommer tillbaka och tror att vi ska få sluta så har tydligen "the big boss" kommit, t.o.m Paul blev seriös. Så det här gången fick vi arbeta, vilket vi inte är vana vid. Sen drog han efter 30 min då sket vi i det och drog, otrevlig nisse dedär. Sen åkte jag till stan och tog tåget till Örbyhus med tjejerna, blev en lång blöt dag. Har fortfarande 1 liter vatten i öronen resp. näsan. Brände mig som vanligt på kinderna ser ut som en söt tomat. Sött. Sen följde A med mig hem, kollade på Dear John, jättebra film men slutet sög, som alla andra slut också gör. Jag hatar slut. Det är det värsta som finns. I mitt rum är det 800 grader, ganska mysigt. Jag älskar värme. Med en fläkt så klarar man allt, typ. Ska sova nu, 2 timmar försent. Har aldrig lagt mig 9 som jag tror jag behöver för att orka med att jobba, missbrukar kaffe på jobbet istället. Godnatt!


I love you, Mrs Polarbear!

/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0