Yesterday you told me

Hejsan!
Skolan idag va mega chill! Satt i kafeterian, va typ 10 pers i klassen orkar inte.
Vad som händer i mitt liv? Ja vad händer i mitt liv egentligen..
Lite nervig inför gymnasiet, hört mycket kritik om Thorén. Men jag utgår ifrån det jag sett.
Imorgon är det typ filmkväll hos Michis, astaggad på det. Sen lördag hos Linnis, skönt!
Dock är det prov imorgon, både bild(Har inte ens lappen som man ska plugga på?) och spanska(Vet inte ens vad Reflexiva verb är) Men det är lugnt..
Fan orkar inte blogga >.<
Efter skolan gick jag och Karlie till gymmet, sen solade vi.. Lite spontant sådär, i like.
Har en del saker att reda ut, btw. schteeeyk
Ingen jävel verkar ta mig seriöst längre. Whata suicide girl!
Gotta go to STHLM soon

MAGGAN-LOOKALIKE!
Heydooooooh
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0