Upptadering på g assåååå

Heihei :) jag har inte skrivit på flera år känns det som, men nu ska ni få ett coolt inlägg av mig 8D
hehe söt. Skola idag, inte ok asså. Fett tråkigt, men hade ingen spanska så det va soft, jag emma&sofi gick hem till Sofi&kollade livet enligt rosa, hehe jag va söt :p &somnade, eller?! Hihi, johanna blir mer &mer lik amir så jag dör :p haha kram! Mina planer för kvällen är inget, plugga ska leka hest&kolla klart på pippi på de sju haven! Galet bra asså. Nu har jag inget mer att bjuda på, för nu ska jag kela (hehe sött ord) med min isbjörn som jag älskar, puss på er söta läsare. <3

hahaha amir?! :o
/A

Åsikter
Postat av: emmpi?

HAHAAHHHHAHAHAHAHAAH

2010-01-19 @ 20:51:56
URL: http://eemmpi.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0