Tillägnas min underbara kusin

Emma min emma!(Mio min mio)
Kommer du ihåg när vi jämt lekte kurragömma hos mormor? När jag låg i dendär "tunnan" med massa tomtar i? Och ni hittade mig aldrig? När vi var inne i syrummet och var skiträdda för fiskargubben på tavlan med en pipa i munnen? Och när vi jämt prövade fula kläder i deras garderob?
Saknar det såå mycket.
Och dig ännu mera!
Hoppas det inte blir för mycket tysk av dig när du kommer hem, för du är sååå saknad!
Våra familjemiddagar är inte alls lika roliga utan dig, som när du och jenny jämt "fastnade" i klämmorna under bordet i Ängeby och när vi jämt klädde ut Joel till flicka, haha så kul!
Saknar min älskade kusin, kom hem snart!
Emma Carolina Nyholm


/din baby J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0