REWIND

Get of my face, MF!
Skolan idag var somvanligt, lika fucktard som vanligt. Sen blev det snöstorm och jag såg en snögubbe cykla hem. Jag var snögubben.
Hade NO-prov också, min lilla söta rosa hjärna hade förträngt vad plugga betydde, såå där satt jag imorse, såg en fet jävla text, NO-PROV, ONSDAG. Hehe.
Liksom, JÄDRAR! jävla räkmacka också :'( Crymeariver-fest@min bänk.. jeje
Äsch, bara att gilla läget liksom.. Vad kunde jag göra? Springa ifrån lektionen och säga att jag fått akuttandis tid (provat 1 gång, funkade :P:P:P:P:P), börja gråta och springa till femmornas klassrum och låtsas var 11 år? Nej, gillade läget, drog igång med akutplugg OCH min hjärna ville samarbeta :D Så jag klarar mig wiiie! Provet gick faktist bra också :D 
Och idag mina kära vänner, idag ska jag gymma, men feta familjen! Alla ( -jesper ) ska dit ikväll hahaha mega.
Fyfan mitt dagsschema är ju förfan fullt! ;D (aldrig hänt förut ;$) 
Ska skicka in min gymnasieansökan
Ska äta :PpPPpPpP
Ska ehh.. Gymma
Ska duscha..
Ska plugga :PpPpP eller?:P

Aja, MYCKET VA :D?! haha
 skit ner er sålänge! Byeeajs



/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0