Petitess

Godkväll. :P:P:P:P:P
För ca 10 minuter sen ville jag hoppa naken ut genom fönstret föratt jag var så arg. Men nu är jag bara flummig, hehe.
Idag har jag varit på stan med Fantastic Four :P:P:P:P:P igen. Vi börjar bli återförenade :PPP:P hehe sött.
Sen hämtade vi biljetter till förhandsvisningen till Farsan också. Sen Köpte vi fett mkt & åt jalla :P Eller typ 4 grejer för 500 kr, tycker det är FETT DYRT med kläder nuförtiden. Mamma tyckte jag skulle lämna tillbaks allting, hon e cp så jag tog inte åt mig.
köpte ett par rosa skor och en väst och dethär:

en sån fast grå


/J

Åsikter
Postat av: Anonym

Varför ville hon att du skulle lämna tillbajka?

2010-01-21 @ 17:13:38

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0