Min katt är sugen.. Ta henne

Hello bäverfaces!
Kastar snart en kaffekokare på min katt, hon ligger på mattan och skriker, och då menar jag skriker.. Ni med löpande katter vet hur det är.. Gal1!
Jag bara hatar att få en diskmaskin i huvudet när jag är ute och går. Imorgon måste jag ta bussen 07:50, i skolan 08:05 och sen börjar min lektion 09:05.. KUL
nepp!
Igår va jag och Empo i Luthagen, vi skulle till Oscar med Marcus,Rasmus,Rutte & Simon. Men duktiga Oscar hade glömt nyckeln.. Heeelt borta.
Så vi gick till skolan istället, sätt där i 30 min typ.. Sen drog vi till oscars trappuppgång och chillade. Sen mot Mc Donalds, gick in på Jensen och råkade sätta igång larmet, tappade min väska längst ner i trappen så marcus och oscis fick hämta den haha, grov mission :P:P:P:P
Sen drog vi till Michis place, kollade på film och mös med massa peoples. Sen drog jag hem och deckaaa!
Idag har jag inte gjort nått alls, varit allmänt trött bara.

söt bild som emelie gjorde i husvagnen, utan att kolla också! KEEP IT UP BABY!
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0