Lite upptadering!!!!!

Hooooooooola. Sitter och driver med Elin på sms &dricker te. Ouuuh.Sov hos Karin inatt, hehe mys! Gjorde typ allt vi brukar, köpte rulltårta på maxi, mys :M Haha, idag ska jag ha beckmaraton med Linn. Om inte hon skulle åka pulka med dom andra flickorna i slottsbacken haha, inget för mig, helt gal1 kallt ute ju? Kommer fan slå ihjäl mig om jag skulle vart med. hhehehe är på hehehe söt humör. Bara elin lovisa johanna&emmelie som fattar. Aja back to dom fina smsen med elin. kram<33

Hehehe söta elin(♥) och jag i våra bästa stunder, puzz hjärtiz<3kram
/A

Åsikter
Postat av: elin

våra sms är sköna! "ska vi skapa ångor baby?" hahah. Hehe Söt. groving kul när vi kirrade lite daskbilder till johanna! love you. Kramizzzzz <3

2010-01-10 @ 19:25:28
URL: http://elinemeliia.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0