Kalle Anka was here!

guten tag!
Ligger här i sängen med Emmpi, själv gör jag en ypperligt fin presentation till Joshua.
Och för att avslöja lite detaljer i mitt privatliv så låg jag med Kalle Anka i vedboden igår, riktigt mysigt bortsett från alla stickor i rumpan :$
Tycker att aron look-aliken börjar bli riktigt jävla ful nu.. haha
Idag har jag sanerat mig, typ.. Emmpi med, fyfan vilket ståhej det har varit >.<
Vi käkade oxfilé till middag och sjklart champange till, riktigt fab!
Nu ska vi hugga in på musslorna till efterätt, sjuuuukt gott (med snobbuttal)
emmpi dog
JUSTE! Vi klarade ut Robinson pcspelet idag, och vetni, vi har spelat det i 10 år nu, helt seriöst. Det tog oss 10 år att klara ut det, och ikväll lyckades vi, gal1!
Ska fortsätta med kontaktannonsen nu, höres!

/J

Åsikter
Postat av: Anonym

ehm... Joshua?

2010-01-11 @ 01:27:27
Postat av: Anonym

Dig kunde man inte lita på tjejen.

2010-01-11 @ 15:28:02

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0