Jag är bra!

Hei hei alla glada.
Tänker inte ha nån battle-fight här på fina bloggen, den är inte värd det. Don't make a scene, please! 
Kom hem från nyby nyss, blev biten av Oscar som lekte vampyr medans Rutan kittlade mig under fötterna och Empo drack oboykaffe. Så som ovanligt, så är jag väldigt glad idag. Jag känner ivarefall att jag lever, men båda fötterna stadigt på jorden. Sådetså!
Dennis är min nya idol, caught you soon baby :D
Förövrigt så har jag sovmorgon imorgon, gal1 skönt ska jag säga dig.
Nya saker problem kommer rulla in, dom gamla rullar ut, och jag tar de som de kommer.
Jag är bra, det är jag. Det som har hänt, har inte förändrat mig som person, jag har lärt mig leva för dagen.
Jag är inte egoist, jag har bara lärt mig leva med mig själv, jag har hittat mig själv i denna brutala värld, vilket jag råder er andra att också göra. Det är värt det.

Come on let's do it!

/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0