Hehe söt

Heiii! he-he
Väldigt ledsen för dålig uppdatering kompisar! Men så är det just nu.
Min virus har fått dator, fett jobbigt. Den har tagit över hela C-D disken nu plus att jag inte ens kan göra en återställning, man ba WTF?
Aja, sen andra anledningen är att jag har träffat mina vänner, iförrgår kom ju vi hem 5 am från Thai, sen var jag vaken hela tiden och sen vid 12 åkte jag och Empo till stan, där vi träffade Johan,Emmpi,Andrea & Michan.
Så satt vi och mös på Waynes fett länge, sen kom Marcus och joinade oss.
Sen åkte typ alla hem och jag,marcus & emmp va kvar och satt på alla möjliga olika ställen, fett mys.
Vid 8 kom Andrea tillbaka, och sen Ellan&Loll, så gick vi på Avatar, fett värd film!
"Ojj..!" hahahah!
Bion var slut vid 12, då var jag tekniskt sett död, jag var så jäääävla trött.
Så när jag och Emmp skulel gå hem till mig från bussen körde jag vättestilen, typ studsade fram och hyperventilerade, sen när vi kom hem deckade jag.
Vi vaknade 1 och jag gjorde omelett<3333 och emmpi fick äta äcklig falukorv&makaroner :D<33
Sen åkte vi hem till emmp och kollade på Harry potter, Flammande Bägaren denna gång, den bästa av alla HP filmer :D:D:D Ikväll vill jag ha HP-maraton, kommer säkerligen inte få för mor min men äsch, värdslig sak där va?
Höres och synes! (Norrländskdialekt)

/J

Åsikter
Postat av: emmpí

OJ!!! hahahahahah, dör

2010-01-09 @ 23:56:36

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0