Död åt bitterf*ttor!

Heisan bloggis.
Denna dag har sniiiiglat fram, bokstavligt talat.
Vaknade typ halv 8 (a) Tvingade mig själv att ligga kvar i sängen och blunda tills klockan blev 9.
Försöker på något sätt intala mig själv att jag är lite normal som går upp klockan 9, men ja, jag kommer ALDRIG bli normal.
Fast för 2 dagar sedan vaknade jag faktist halv 1, det kan min vän Emmpi intyga, hon är den som fått stå ut med & verkligen lidit av att jag går upp klockan 7-8 och hoppar,skriker,kittlar & går upp i hennes rum och gör något när hon vill sova, och hon sover till 2. Men men, vi har alltid varit världens mest omaka par.
När jag gick upp, glad över att jag lyckades hålla mig i sängen till 9 gjorde jag omelett, så jävla gott :$
Sen så badade jag, fett länge, tills vattnet blev pissljummet, då gick jag upp.
Ställde mig i spegeln och skrek, eller jag typ pep. Hela mina panna var vitbrun fläckig!
Haha stog där och försökte med alla möjliga sätt att få tillbaka det bruna.. Men allt ramlade av.
Så gott folk, förvänta er ingen brunis i skolan på Tisdag! he-he. söt
Fick ett gosis sms av Tota imorse där det stog att hon saknade mig, blev fett glad..
Wiie, någon saknar mig! Sprang ett lyckovarv genom huset, sen skrev jag att jag saknade henne också. Hoppas hon också gör det :D
Sen efter det städade jag hela rummet, fyfan vilket ryck.. Aldrig gjort det förut, damsög tillochmed under mattorna och bakom sängbordet, och det har aldrig hänt förut.. Fatta vilket jävla möggel jag lever i! Fan, det är ju bara en tidsfråga innan mina luftrör dammar igen och jag kvävs av mitt eget damm, men inte hade grottmänniskorna damsugare heller? Vem behöver då det!
Weiwei!
Tänkte skriva en sak men glömde bort det, det var skitkul iaf. jaja!
Juste ni hörde att jag har friat till A? Med ringar med våra namn ingraverade i, på min står det Andrea och på A's står det Johanna.. naaw?
Och imorgon är det poolparty hos Karschs, ganska kul. Själv ska jag agera bubblare ;D

Och nu ska jag ringa och väcka Emmpi för jag ska sova hos henne idag och hon var vaken 8 imorse och sa att det var okej (hon hade inte gått och lagt sig än) Men nu när jag ska åka till henne så har kvinnan gått och lagt sig. Och jag kan verkligen inte förmå mig själv att åka dit utan att hon har sagt att jag får det, och egentlgen vill jag inte ringa och väcka henne heller, men det är den enda skjuts jag får till henne!
Förlåt min kära!

Jag&A igår i Miami med Günter, trevlig prick dendär teeniweenistringbikni!
/J

Åsikter
Postat av: Andrea

hehehe känn dig inte speciell tova smsa mig med .................. ful bild på mig..

2010-01-10 @ 15:36:16
URL: http://kaffepauser.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0