Den kortaste kissen i det långa landet falukorv!

Heei!
Igår:
Jag och A drog in till staden efter skolan, mötte upp älskade korv Tova.
Vi flummade runt och åt på Subway bara för att Tova skulle få kissa. Sen gick vi och skulle slipa mina skridskor, men då kunde jag inte göra det.
Sen mötte vi upp E&E och flummade ännu mer sen drog vi till Dragon Palace och åt Kinabuffé, gott :P Tova smygisåt och Emmpi va fett dålig på att smygis ta :P
Sen tog vi Kinapinnar som HP stavar och gick och battlade ala Harry Potter-style. Gal1!
Efter det träffade vi Marcus och co, ytterst trevligt.
Sen drog jag tova andrea till Norby och åkte skridskor och bråkade med småungar, kaxiga blattar som va 8 bast. Haha fyfan vad vildt det blev ahahahha jag dör. så jävla kaxig han kastade is i mitt huvud och slog mig med hockeyklubba och han va typ lika lång som mig så jag drog ner honom i isen ett X antal gånger, och så fort jag tog tag i honom så slog han mig i magen och började gråta.. äckel
Sen vid 8 drog vi hem till mgi och kollade lite på HP, sen smygis ut och på röten lokalfiri.. synd
Sen hem och sova efter ½ timme, sen kollla på Tovis och A när dom sov :P
ska spela sims nu, pözz
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0