aye, lagom trött!

Godmorgon sverige!
här är klockan 3 typ, inatt var det ju nyårsafton, galet säger jag bara, helt underbart :)
Började med buffé på ett pooltak och sen vid 12 se raketerna över hela karon/kata/patong, hela Thailand gungade fan. awesome!
Sen drog vi vidare till Leffe's(?) och sen så slutade det med "efterfest" i mitt Jenny Jespers hotellrum, Emma var också inbjuden :)
latchiggt värre!
Vi somnade 2 minuter innan klockan slog 12 i Sverige, alltså var klockan åtta i sex på morgonen här, haha!
Det kostar att ligga på topp, så våra föräldrar kom och väckte oss vid 10 så drog jag jenny och mami till 2 feta shoppingmalls, hittade ett par låga converse med stjärnor på, en stars n' stripes bikini och ett par till raybans.
Tänkte köpa ett par 14 cm klackskor men ångrade mig i sista, kom på att pengarna börjar ta slut och vi har fortfarande en vecka kvar här.
nu ska jag gå och sova, hörs ;)

/J 

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0