Acapella

Godkväll.
Idag har jag varit hemma. Skulle gått till skolan först men slutade med att jag hade cry-me-a-river-fest helt by myself. första gången jag är hemma från skolan sen typ 1 år tillbaka, skönt.
Nu laddar jag in iPoden med ny skön musik! Skönt ju.
Imorgon drar jag till papi och chillar, så skönt, har saknat honom. och jenny åker till Mora.
åh juste, papi har typ haft FB i 2 månader lite ny inom området, så går jag in på hans profil så har han gjort ett album med mig och jenny i, jag ba aaww :') .
kommer nog aldrig göra en sånhär dag igen, saknade klassen lite för mycket..
Måste verkligen hända någonting i mitt liv snart, nått stort fett och rosa, som gör mig glad. snart alltså.
Heidoheido!

TA MIG TILLBAKA TILL SKOLAVSLUTNINGEN OCH BALEN! :''''''''(
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0