Yoyoyoyo!

Yooo bloggis! JobbarN här, drar en kaffepaus i skrivande stund. Är helt sentimental, Snook&Gyllene Tider kan bara skapa sånna abstrakta känslor som dessa, poet? aa.
Nej men ne.. Idag började dagen riktigt jävla tidigt, somnade ca 2 nånting pga Lisans snarkningar :S Tagga ner med snarkandet va.. Ne men tvångsvaknade typ 07:00 för att jag och Lolli skulle upp och jobba. Tog 08:22 bussen till staden, började med att städa en lägenhet som skulle hyras ut, tog typ 2 timmar. Sen åt vi lunch och drog ner på stan och kylade. Sen delade vi ut papper i olika trapphus och åkte hiss :) Sen dagens sista moment, måla en fet jävla källare :S Vi målade in oss flera gången, 2 blondiner i 1 källare med 2 penslar=bad. fast ne.
Har nyss städat mitt "fina" rum, för min man och livspartner A ska snart komma hit och sova och sen ska hon jobba med mig :D trevlans trevlans!
Snart åker jag till Ramundberget!!!!!!!11ett . F1 MED DOTA jaaao

OCH OM NÅGRA DAGAR BLIR JAG LÅNGHÅRIG IGEN!ååååååhrgasm


/J


Åsikter
Postat av: emma

RAMUND <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-25 @ 13:10:19
URL: http://microemma.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0