Love is all we need

Hej bloggen, här kommer ett tänkar-inlägg!

Kärlek är allt vi behöver, också det enda vi behöver. Allt jag lever på präglas av kärlek, mina vänner, min familj, att hata byggs upp av att älska, för det är motsatsen.
Ingen kommer någonsin att förstå hur mycket jag älskar, jag älskar inte ofta, men när jag väl gör det, då går det inte att stoppa, jag blir helt totalt paralyserad. Min vardag är kärlek, mina älskade älskade vänner! Så mycket kärlek som kan pressas in i denna lilla kropp, det är mitt bränsle. Tack för att ni gör varje dag värd!
Det skulle va så mycket bättre om vi var genomskinliga, så skulle man kunna se hur mycket man älskar, jag skulle vara helt jävla röd då, för I'm a lover not a fighter. Men det jag hatar är från början kärlek. Kan man inte hata, kan man inte älska. Man har inte tid för att bråka, man måste hinna älska alla som är värda den kärlek du vill ge dem.
Jag gråter ofta, för att alla mina känslor är överdrivet starka, det borde finnas ett syndrom (dock kanske det är ADHD) för det. När jag lyssnar på musik, så försvinner jag in i mig själv ett tag, och letar efter mig själv, vart tog hanni vägen?. Och filmer är ännu värre, jag känner sån sympati med rollerna i filmerna så jag börjar oftast gråta när jag tänker på filmen, och tänker på filmen gör jag non-stop i 3 veckor (Om den är riktigt bra, t.ex. Twilight (a) ) Jag älskar att vara själv och tänka, har knappt tid att sova längre, ligger vaken och tänker, riktigt mycket. Men jag tror det är bra, att sortera in tankarna och känslorna i olika fack, stänger och öppnar dem när du vill.
Tips på tänkar-låtar:
Snuff - Slipknot
One night ft. José Gonzaléz (el. Heartbeats)
Face down (Akustisk) - Red jumpsuit apparatus
You found me - The fray
Naive - The kooks

(L)

Det här inlägget är tillängnat mina underbara vänner och min syster för hon läser nog detta, jag älskar er!


p.s Idag sa mamis att hon var stolt över mig, jag blev glad ♥

LOVE IS ALL WE NEED!

/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0