Lavenemang!

Yo mf's!
Idag efter skolan åkte jag och karlie in till stan och träffade oscar&rut, ovanligt.
Sen efter 30 min skulle Emelie till alagsmatch och sälja bollar osv så jag blev lämnad åt ödet med Rut&Oscar..
Vi satte oss på McD och dom åt, sen kom oscars kompis Stefan, han va gullig, sen kom 2 andra, dom va också gulliga. Fast sen började dem mobba mig, då var dem inte gulliga längre.
Vi satt på McD i 1 timme ca, fett jobbigt, sen gick vi till Max och väntade på Alagsmatch. Sen åkte vi dit och chillade, Rut tror att jag är sugen på Oscar fast ne, gubben jag vill ha en man som tjänar mycket cash åt mig ,inte nån som städar :D (internskämt!!bravh)
Taggar fan sönder till Turkiet och party ½ Sportlovet! :D
Wieeeeeeeeeeeeeeee livet äger!

En sovandes polack med skidkläder i min säng..
Hörs då!
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0