KÖRV

hej bloggen!
Imorse väckte min mor mig och sa att vi skulle sätta i mitt löshår. Typ ramlade ur sängen för att jag blev så chockad. Klockan va iofs 8 på morgonen och ja, jag har då varit vaken från halv 7 varje morgon detta lov. Skulle behövt sömnen.. Jaja det tog bara 2,5 timme att sätta i det, första gången tog det typ 6 timmar för en elev att göra det, sen gjorde mamma andra gången och det tog 3 timmar. f1 skönt :s
Sitter och äter korv och är lycklig. cognacsmedwurst, fett ont i magen har snart ätit upp en hel.


korv<3njutning H3H3H3H3H
asså
;P;P;P;P :S

/J

Åsikter
Postat av: michaela

hur fint som helst gumman! :D <3

2010-02-27 @ 17:48:04
URL: http://michaelahelin.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0