Good day!

Good day folks!
Sitter i koeket med systra mi! Hon ska tjejfekke i våran plastfarmors lägenhet i helgen och jag får inte komma</3 NEJ MINA VÄNNER INGEN FEST I HELGEN FRÅN VÅRAN SIDA!
iDag har jag haft Nationella i Svenska Hörförståelse! Fett me latch you know!
Det gick faktiskt bra! (y)
Imorgon ska jag och Empo åka till staden och handla upp hennes handelsbiljetter elelr vafan det är, på Hemköp (köppa kodis&mååånster för typ 100 kr ;$) ladda upp inför vårat 3 timmars långa Nationella i stavning, och leta present till älsklingssyster :] (Och träffa mensoscar)
Saknar min gamla msn, [email protected] (gjord i 2an)
I helgen ska jag fan ha fett me mys! Vara fett mysig och social, träffas? Hör av er i en kommentar/sms/samtal/w/e..

lissen hest!

/J

Åsikter
Postat av: elin

hehe jag är din vän och jag ska visst festa i helgen :)

2010-02-09 @ 21:33:31
URL: http://elinemeliia.blogg.se/
Postat av: J

ingen fest planerad av mig och jenny, dummis :)

2010-02-09 @ 23:25:50
URL: http://kaffepauser.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0