åh!

Hejhej! Väldans mycket Hej!
Idag i skolan var det engelskuppsats, det gick bra, skrev om att jag var glad på sommaren ;D
Sen drog jag och empo in till stan, jag köpte present till systra mi, solpuder och mat och godis och monster tills imorgon, 3 timmars nationella! WEI
Sen träffade vi bitterfittan oscar och dryga rutte, vi smög omkring med dom ett tag och sen skulle oscar på filmkväll med sin klass hahah! Så jag Empo och rutan stt och kissade. Sen åkte vi hem
Idag har mamma bara skrikit på mig 1 gång, f1 bra jao!
mjao
På alla <3-dag ska vi fira hos Oscar tror jag (men vi är inte välkomna dit längre, får muta honom med 1timmes hårtafsande)
Ska kila och skit nu :$ Byee!

<3333333333333333333333333 åh vad söt

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0