/YOUYOUYOU

Hej kompisar.
Jag har inte lämnat huset sen jag kom hem.. Detta är tragiskt mina vänner, tragiskt. Men imorgon ska ivarefall jag och Lollan träffas och hitta på något. Ja gud vad man saknar någon att prata med.. Har ju inte varit i kontakt med någon sedan jag lämnade Gotland och Erik. Fyfasen säger jag bara. HELT ISOLERAD!
Kan inte säga annat än att jag inte har något liv just nu, det är fan siiiiiiiick.
Har kommit på att hösten är ganska soft ändå,
1. Skolan börjar (Kan ses negativt också)
2. Jag fyller år ( Har planerat massor med saker ;D)
4. Kulturnatten! ( Förra året no comments doh, men får väl se till att styra upp här)
3. Halloween, förra blev mer än lyckat!
4. Lucia ( går mer åt vinterhållet men jaja! )
Nu ska jag kolla klart på Gossip Girl season 3, och inte har jag hittat nån torrent på season 4 så efter det får jag ha det mer än jättetråkigt igen. fukkk.
Saknar mina vänner något så otroligt :'(
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0