TJÄNNA

Idag så hade vi sovmorgon, lyckades ställa klockan en timme försent så fick stressa mig igenom morgonen. Inte skönt. Skulle ha stadsorientering i regnet men så blev de ente, så vi fick ha genomgång av mediagrej. Mycke roligare. Skoldagen flöt förbi i skönt tempo, slutade med en latte på Åhléns som börjar bli en farlig vana. Har nog köpt latte för 1lax denna månaden :< Skärpning!
Idag åker Loverboy hem, fett ledsen. Börjat bli en vana att setts dem här 4 dagarna, men jag och Empo åka ner till Lund och hälsa på senare.
Kommit på att jag aldrig har bloggmaterial längre, men fick en sneakpeak vad som kommer dem senaste 3 åren, bland annat bloggning osv. Så ska starta upp johannaepic snart igen och satsa fullt ut d.v.s om jag får min eos1000d i födelsedagspresent. (Och lära mig Photoshop)
gammal filosofisk bild. Uffie – Pop The Glock [Mirwais Pop Remix]
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0