TJABBA

Tjabba, synd att jag varit borta i typ 2 dagar, synd för mig.
Kom nyss hem från världens längsta dag på stan. Sovit hos pappa hela helgen förutom på lördagen då jag sov hos Kalle. Min hatt är borta och jag sitter och lyssnar på Uffie som förövrigt rockar. Idag hade vi svenska och fick skriva lite om oss själva, och eftersom jag inte haft en skrivuppgift sedan vi slutade nian (sen sommarlovet hehe :$) så höll jag på att skriva sönder pennan.. Helt onice. Stackars läraren får läsa mycket! Hehe
ÄLSKAR SVENSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen var jag och provade spidermandräkt på H&Mbarnavdelning, tog på mig en 122/128 och den sprack, fyfasen.
Om jag ändå ska va så liten så kan jag väl va så liten så jag kan handla på barnavdelningen. flippar "jao".
Kul att mina maskeradplaner är förstörda nudå!!!!!!!!!! Får väl klä ut mig till panda eller något. Skit.
På fredag äre Inspark "My sweet sixteen" är ganska så taggad.
Ska gå och söka efter min hatt igen. Hejdå!
gammal bild!!!111ettelva
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0