/JAJA

Hejsan, jag har återuppstått!
Jag har som sagt varit på Gotland i nästan 2 veckor, 2 jävligt långa veckor. Fast även korta, beror på vilket perspektiv man ser det ur. Måste bara säga att det går inte att beskriva hur mycket den där jävla ön betyder för mig. 14 somrar och så jävla många minnen, och jag kan säga att det blir bara bättre och bättre med åren. Varför? Jaadu.
Vädret har väl inte varit super men man ska ej klaga! Har fått en mage som färgen kan jämföras med en bajskorv.
Snart börjar skolan mina små fåglar, är ni nervösa? Jag är klart nyfiken men inte nervös, fast har inte tänkt så mycket på det än men det kommer väl.
Köpte ett par nya pilotbrillor eftersom mina blev uppslukade av Östersjön, ett linne med en cigarrökande man på med pilotbrills och en tunika. Soft.
Nu ska jag ta en dusch utan att behöva se äckligt tanthår ligga i avloppet med mera, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.



the million stars above us
your lips met mine
I felt how you embraced me. I would never let go

/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0