/IFITTITY

Qawake! Har nyss varit och käkat tårta hos Karsch's, Jocke fyllde år. Har ätit som en dåre idag.. Fyfan! Åkte in till stan med Lovisa halv ett, mötte upp Adus för våran obligatoriska fika på Åhléns.. Första gången jag betalade själv hahahaha! snyltarN. Sen kom Emma och Pelle också, fast han drog efter en timme. Sen gick vi på shoppingtur, fick med mig lite kassar hem :')
Är sjukt taggad inför i helgen, kommer bli azm. Och imorgon ska jag träffa Jessica, har glömt hur kvinnan ser ut nuförtiden.
P.s Har sålt min själv till Chickenbits och cheddarcheesedip. GODASTE SOM FINNS!!!!!!!!!!!!!!!
Detta fick jag med mig hem:
mycket snyggare irl -.-
min cardigan försvann för 2 år sedan, dags för en ny.
+ mönstrade leggings och peace armband
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0