/HATTIFNATT

Hej bloggis! Idag hade vi friluftsdag med Thoréns ettor, min klass kom tvåa med 16 pers mot typ 36 pers.
Det var fett kul osv, sen när vi slutat tog vi en tur på stan och nu har även jag blivit en stolt hatt-ägare. Sen drog vi våran ordinära fika på Åhléns café, en vaniljlatte somvanligt.
Så var det dansuppträdande på Mc Donalds torget, så jävla coola brudar. Avundsjuk.
Loverboy kom till Uppsala igår så mötte upp honom så åkte vi och överraskade en trött Emelie. Sen åkte jag hem och nu är jag hos papi, längesen.
Imorgon ska jag dra en fika med äBi, åhléns igen. Häng på vettja.
Nu ska jag svulla och softa, bye!
/ePic

Åsikter
Postat av: Anonym

OMG, STJÄRT! <3

2010-08-21 @ 11:38:34
Postat av: Anonym

Facebook? (a)

2010-08-21 @ 11:41:03

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0