/CHALALALA

Hej kompisen. Sitter och tar mig på mitt snagg. Fyfan vilken känsla, obeskrivligt. Min dag har varit helt underbar, bästa på länge faktiskt. Åkte in till stan med Jessica vid 1, sen mötte vi upp Emmp. Drog vår obligatoriska fika på Åhléns, Johan Lollan och Pelle joinade oss. Sen bytte jag min skjorta som jag lyckats köpa fel 3 gånger. Hittade den jag skulle ha, hittade dessutom högmidje-shorts, helt överdrivet kattiga. Åkte hem och brassade filmmys med E&J. Sen vid 9 drog vi hem till mig, Emmp åkte hem. Jenny tog ut mina keratinvaxfästen och sen fick jag ryck och vi fixade sidecut, fixade mitt löshår och allt. Tog ca 3 timmar och jag är helt sjukt nöjd. Är så glad att jag vågade.
Men idag så är det Fredagen den trettonde. Moget. Så nu kommer jag vakna imorgon och va helt missnöjd med allt eller nåt. skitsamma.
Ska sova nu, nattipuss!
/ePic

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0