Vad hände med alla besökare?

yes, alla är borta!
Vi är bara uppe i 30-40 om dagen nu..
När vi hade funnysizes hade vi typ 100-120 varje dag.
visst håller jag med om att bloggen har blivit tråkig, för jag har ingen mobilkamera, och min kamera suger.
och så händer det ju inte så mycket i mitt liv just nu.
Men 2010 kommer nog bli ett bra år, så då ni ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på eminem, mockingbird.
snart ska jag åka och sola sen fixa mig och åka till vattholma för att kolla på mora-storvreta, ska bli fuunniie!
Och ikv blir det Skyttorp, wiie haha :)
miss A too much.
Tror jag gör en årssummering av 2009 i bilder och text lite senare :)

Ett år sedan, 2008 va vårat år.
/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0