uggla

hej gott folk.
skolan idag sög ap***** som vanligt.
åkte till stan med Elin efter skolan och körde missions, sedan solade jag och elin kollade på. Hon tyckte det var riktigt underhållande så hon köpte t.o.m en chokladbit och satt och tuggade på. rövsvetten rann om ni ville veta, haha skoja. oid
Stekte mig hemåt och där väntade soppa.. och någon sorts hembakad limpa som smakade suveränt. liksom, hur ofta kommer man hem till ett varmt och väldoftande hem? inte ofta i mitt fall.
Känner mig hursomhelst lite smått deprimerad vilket jag skyller på vädret.  
Har ni tänkt på att jag jämt skyller allt ifrån mig :D ? Jag är en liten maskare, eller ska vi säga mask?
Mask eller maskare, det kvittar men något av det är jag ivarefall.
Vad ska vi skriva om här på bloggen tycker ni mina små hönor? ge förslag och om ni inte vågar säga med erat riktiga namn skriv bara anonymt, lovar att inte kolla IP-adressen (a)
Mitt aaaaansikte brinner, och mina utslag har utvecklat sig till någon sorts form av miniknott på kinder och tinningar, riktigt jävla obehagligt eftersom jag är van vid att mitt ansikte är babystjärt.
Ser ut som ett träd gör jag också, och mitt hår är helt malplacerat vilket också mina ögonbryn är. varför glömde gud mig, varför?!
Hoppas Thailand vill göra underverk med mig :(
ska plugga matte nu, har prov imorgon och vill inte sänka mitt VG så bäst att jag lyfter på mitt feta arsle och baxar mig in till köket och matteboken.

SES!
p.s 2 dagar kvar till New Moon d.s

Fuck kissie, jissie has arrived!
/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0