scary

God morgon, har precis duschat&streessade sönder för emma sa att vi skulle ta halv ett tåget sen nu säger hon , kommer inte hinna man ba......... haha igår dog jag, jag menar de DOG. Filmen va inte så läskig sen helt plötsligt i slutet slängs killen upp&tjejen kommer löskig&blodig, ja jag hoppade upp i emmpis knä & tårarna rann. grät som ett barn & emmpi va nog också hyffsat rädd, typ bara vi som va de, men jag dog jag bara grät hahha. inte värd film ändå helt tråkig, inte så läskig förutom de i slutet då, knappast årets läskigaste som en del säger.
nog om de, ikväll är de tjejmiddag galet taggad! frett nice, men däremot har jag match samling 11.15 i märsta imorgon, jippie. de blir att gå hem från emma 10 på morgonen hahaha!
oj lite långt. ska fixa vidare nu, pusshej

LOVE
/A

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0