PAPI GULLIIIIIIIIIIIIIS!

Hhahahahah asså jag dör!
Pappa kom nyss hem och satte sig i soffan och så kollade han på mig:
Pappa: (allvarlig) Har du hört Lady Gaga's nya låt?..
Jag: Fashion?
Pappa: Nej den där *börjar nynna på en låt*
Jag: Hmm, sätt på den?
Pappa: *Tar upp mobilen, sätter på låten och skiner upp som ett barn på julaftonsmorgon*
Jag: Åh, joo men den här är bra ( Bad Romance)
Pappa: *Glad att jag visste vilken den va* Jaa! Och i bilen är den ännu bättre för där har jag värsta högtalarna!
Jag: Hehe :D
Pappa: *ler barnsligt*

Asså jag älskar min pappa! Nu sitter han och nynnar lite för sigsjälv och sa nyss att det fanns en "Extended verison" alltså det vi kallar remix.
Asså gullegullpappa!

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0