Om du lämnade mig nu

Åhhh.. 2 inlägg ner!
Älskade bästavän.
Tårarna rinner ner från kinderna.
Det ska vara vi 2 föralltid, jag vet det, vi vet det!
Tvivla aldrig på min kärlek för dig, aldrig, för du vet,att vi hör ihop, så det är inget att oroa sig för.
Du är ljuset i mitt liv, du betyder så jävla mycket för mig.
Jag är vilsen i ett mörker, som aldrig tycks ta slut, och när jag bara vill ge upp allt jag kämpat för, då finns du där, hjälper mig till ytan igen, får mig att tänka.
Jag är vilsen, men du finns här för mig.
Och jag tänker aldrig ge upp, för det skulle vara så jävla fegt, när du gett mig såpass mycket för att få mig att vara lycklig, det skulle vara så jävla fegt.
Vi har ett band som ingen annan ser, du känner mig bättre än någon annan.
Jag älskar dig, så jävla mycket.
<3

/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0