mordförsök!

aaah..
hittade nyss ett häftstift i min bulle!!!!!!!!!!!1 asså en sån man har i håret..
höll på att sticka mig i fingret , då hade det böjat blöda och då hade jag varit tvungen att hämta ett plåster och så var det slut på plåster så skulle jag bli tvungen att cykla till affären och köpa nya men på vägen dit så råkar jag cykla på en katt och halkar och olyckligtvis så ramlar jag mitt i vägen och eftersom jag föddes i september och blev 15 nyss så behöver jag inte ha hjälm och det resulterar i att jag inte använder hjälm eftersom jag vill vara cool som alla de andra barnen men då får jag hjärnblödning och dör en tragisk död på Akademiska i Uppsala.
Mamma, om jag hade stuckit mig i fingret och allt detta skulle ske, så skulle jag anklaga dig för att ha haft ihjäl mig. Du kunde hållt mig inne i mina ordinarie 9 månader så jag skulle fötts i December istället och ha följt hjälm-lagen och inte slagit i huvudet och avlidit, fy dig!


(p.s tror att det var en mr.robert som pillade in det lite listigt på lekitonen idag, d.s)
/J

Åsikter
Postat av: Bellis

HAHA Johanna du tänker för mycket! Ses snart? :D

Postat av: hanni

käften din bajs :D jaaaa säg till när du kan, alltid öppen för förslag <3

2009-11-16 @ 21:50:04
URL: http://kaffepauser.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0