Lite smått happy

Lite glad tror jag, nu skulle det bara sitta fint med en sväng till gymmet och pumpa lite muskler :P:P:P haha nej jag driver, tänker inte bli muskelknutte :o men det är så skönt att röra på sig, speciellt med karlie.
Har nyss käkat käk :P:P:P:P:P:P:P och nu sitter jag och skriver 2 uppgifter som skulel varit inne igår. Får väll skylla på att jag skickade till fel adress eller nått :P:P:P Busig.
Är på slaffshumör vill träffa A genast på momangen, spårat inlägg.se .
Nej men under middagen pratade jag mamma och Thomas om att flytta hemifrån.
Jag: Mamma, jag vill flytta hemifrån
Mamma: Gör det du! *hånflin*
Jag: Men sluta håna mig, jag är seriös!
Thomas: Först måste du skaffa fast inkomst ( Han är fastighetsskötare/givare så han vet ganska mkt om sådant)
Jag: Lätt! Ska bli känd bloggare och extraknäcka på en nattklubb så är biffen kirrad!
Mamma: *Tar illa upp*
Thomas: Aaa.. Men vad ska du leva på då?
Jag: Mina pengar?
Mamma: Vilka pengar?
Jag: Mitt barnbidrag
Thomas: *Hånflin*
Mamma: Ja det kommer du ju långt på, du som inte ens klarar av att ha det i 3 dagar när du bor hemma
Jag: Men jag har kläder?
Mamma: Ja men du kommer gå och äta oxfilé hela dagarna så vips är det slut.
Jag: Men då får jag väll äta oxfilé och köpa upp ett lager med nudlar resten av månaden då?
Thomas: Smart!
Mamma: *Suck*


Orkar inte hela men dom tror ivarefall inte att jag skulle klara mig, upp till bevis då?!

Nu sitter min katt och gräver mat ur en liten skål, stackarn :(
puss
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0