klockan 10 en vanlig söndag

godmorgon.
ligger här som vanligt.
har hostat hela natten så inte ens katten ville ligga brevid mig.. rimmade detdär?
ivarefall så vaknade jag för drygt en timme sedan, helt sjukt att jag JÄMT vaknar tidigt.
Har nyss skapat ett konto på King.com, riktigt värd sida tycket jag :) speciellt om man har lika tråkigt som jag.
Om en vecka sitter jag nog på ett tåg hem från Östersund, ska ju på dop.
fick reda på igår att det fanns internet på tåget så NI får följa med mig på våran lilla tågresa.
Ska väll gå ner och hjälp pappa med frukosten, och ja, det enda jag gör när jag är hos pappa är att äta. wiie
men just nu är jag inte så sugen, en kopp te kan jag väll ta men inget mer.
hehe, idrotten i skolan är den enda motion jag får och men min livsstil så kommer detta inte funka så länge till.
life sucks, so do you
/J

Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0