Klar med SO:n

Hej, har precis kommit hem från träningen. Och innan den hann jag göra klart mitt hemprov, så glaaaad haha, intre så bra men pappa trodde de kunde bli vg :) hoppas de.. Nu ska jag duscha sen äta tror jag, är beroende av mandrainer och te. hah bra blanding. Imorgon är de redan fredag tiden går så fort! Jag vet inte vad jag ska göra, ska kanske till stan själv, fast inget bestämmt. Johanna lyllos sitter nu på bio, fast hon vill säkert ej ha trevligt liv sitter där som en stelkorv utan popcorn&godis och skit, äkta hon..
NU: DUUUUSH!

osminkad! haha jag & baby på klassresan sakna <3
/A

Åsikter
Postat av: ssc

love u<3 saknar jätte mycke!

2009-11-20 @ 18:23:33

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0