kiiiill me!

Seriööööst.
Den här dagen har varit paaaaaaaaain in the ass!
Först Linnéa, alla i klassen ägde ut henne hela lektionen, jag var så jävla arg så jag började skaka. ADHD flöde.
Det var så jävla kul, alla skrek på henne och hon stog där och kunde inte försvara sig för vi hade rätt.
jävla heppo.
och så kommer jag hem till vääääärldens trevligaste familj *host*
Fyfan vad jag är trött på detta sär liv, skjut mig!

Men somsagt, måste ju va med på Luciafesten&Thailand sen kan ni skjuta mig.
Ska också presentera en ny grej här i bloggen, Dagens Dask.
Det kan va en sak som har hänt, en allmän person eller bara Dagens Dask.
Dagens Dask:
Linnéa, för att du är så keff och tror vi kan lära oss Hinduism på typ 4 lektioner och 9 ordklasser på 2veckor och sen ha prov.
SKÄMS!

soetnosen dooh, eller?
/J


Åsikter

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0