Imorgon

Imorgon spelas kvalmatchen mellan Djurgården och Assyriska, finns inget annat i mina tankar än att Djurgården vinner detta och stannar kvar i Allsvenskan. Då ska jag och A börja gå på DIF's matchen på Stadion, trevligt!
Kanske tillochmed hoppar med i DFG? Who knows? Det bor nog en huligan i oss alla.
Igår fick jag tillbaka Engelskprovet som vi gjorde före lovet, 74,5/80 , liite glad blev jag :)
Sitter och dricker loka lala, ringde A när jag cyklade hem från skolan, stackars tötiseeeeeeen :(
Skulle gilla att Hösten 08 gick i repris, typ Körtelfeber och första gången för oss alla, I miss it quite terribly.
Jaja, nu ska jag nerda fb vidare, ses
/J

stolt att få vara din bästavän, går igenom eld&vatten för din skull, förstår du det?

Åsikter
Postat av: elin

man kunde ha hundra rätt på provet annars :)

2009-11-03 @ 15:30:02
URL: http://elinemeliia.blogg.se/

Your opinion here

Namn:
Ha kvar ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0